Kids Gallery is een kinderkledingmerk van Prénatal met een stoer karakter. Maar tijdens het uitdenken van dit merk werd er alleen een logo ontwikkeld en ontstond er geen visie of strategie hoe dit label zich zou uiten. Daarom werd ik ingeschakeld om hier een duidelijk verhaal voor te ontwikkelen. Ze zochten een specifieke vaste campagne vorm. Het label is niet groot en heeft zo'n vier keer per jaar een nieuwe (kleine) collectie. Daarom is het fijn als er iets ligt wat makkelijk aanpasbaar is en aansluit om de nieuwe collectie.
Ik maakte een campagne plan en werkte het logo uit tot een behapbare huisstijl. Daarnaast maakten we beelden die aansluiten bij het verhaal van dit merk.
Ik ontwikkelde de kapstok: Dare to be, Kids Gallery. De collecties zijn uitdagender, bevatten meer patronen en kleuren. Voor iedere collectie kan er een nieuwe 'Dare to be' ontwikkeld worden. Zoals:
Dare to be outspoken
Dare to be different
Dare to be yourself
Dare to be now
Dare to be ready
Om vervolgens altijd te eindigen met: Dare to be, Kids Gallery.
Fotoshoots kunnen hierop aansluiten en wanneer een collectie live gaat kan dit gebruikt worden als uiting voor de specifieke collectie.
Daarnaast ging ik aan de slag met een concept voor hun seasonal color werkwijze. Zwart, wit en beige zijn de vaste basiskleuren voor dit label. Maar de seasonal colors die vanuit de design afdeling komen (en dus aansluiten op de kleding) wordt per collectie bepaald. Zo blijft het trendy en dynamisch.